joi, 13 iunie 2019

Seychelles, diamantul din Oceanul Indian august 2018 selectie


DE FACUT POZE DIMENS MARE USB SAU PICASA NU FB cand termini pune si cate 2 poze colaj la fiecare grupare, sunt pe picasa, la unele am pus

Pune si colaje de pe picasa cateva

Nu uita aici poze ap foto eu roc alba jard maron si restul cauta in toate pe blog vacante si cateva rochie verde jard mar aici si rest pe jard mar, de pe blog vacante poze aparat foto am pus doar de la seychelles 7 selectie, sunt primele pana la strada eu prosop dungi albastre si ultimele doua pe balcon jm selfie apoi incep in costum baie rux, doar pana acolo am pus toate in rochie alb doar alea, cele in rochie alba mai misto cu tel meu cred nu am pus deloc mai sunt o gramada alea misto culcata, pe lung la sosea apoi gradina

IMPORTANT : HIKING CU ROBERT AM TOATE PUSE PE PAGINA SEPARATA hiking si popas pe plaja doar ca ACOLO am facut sey I si III si am ramas la sey II FIX LA POZELE IN CEATA TEL CATA PRIN APA, CELE CU MINE PRIN APA CU RUCSACUL, SI AICI PE PAGINA ASTA AM CATEVA DOAR CU HIKING SI POPAS, aici  la huking cu robert pune si pozele alea pe stanci cu grupu daca n ai loc mai stergi di alealalte sau raman toate cele de pe pagina hiking.

Aici cred la selectie mai am de pus anse marron cateva popas plaja, rochie alba sedinta foto la a m,  vezi ca unele sunt puse vezi pe lung in picioare si la jardin marron in gradina rochie turcoaz flori roz??? Vezi jos la final am scris mai multe, oricum tre verificate ce am si ce nu de pe TB sa fie mari aici am pus doar alea vreo 4 pe lung si lat cele mai tari la anse marro.

Aici trec ce am pus aici sa mi fie mai usor de continuat :

-selectie cele mai tari cu mine, tre sa mai pun   cred cateva rochie verde jard marron si restul  cu rochie verde pe pagina cu jard marron 
    
-poze pe anse source dargent cu mine cu nuca  de cocos rochie roz 
                           
-constance lemuria      
                                       
-patatran  costum baie roz                                 
                        
-cocotier kiosk eu cata cu takamaka  

-drum spectaculos cu un tovaras de drum cu catel tot        

-drum catre anse cocos rochie alba tot   

--maieu elefant malul ocean         


-patatran tricou adidas ploaie tot

- les roches cred tot verif

-luniion estate park roc roz cele mai tari si costum gri paiete restul cu.mine maieu alb cu flori pg separata sa fac ca s multe

-jardin marron cateva restul pg separata de facut

- plaja pe la digue eu bluza alba volan pant scurt negru cred toate

- paodise 3 fofo de pus cateva aici si facut pg separat

-tortoises 2 depus cateva si pgcseparat

- chez jules, grand anse, fond ferdinand deloc de pus pe alte pg event conbini ca ches jules sunt mai putine pun cu altceva

-botanical garden tot pus

-zboruri ro mahe si mahe praslin, aerop tot, din toate am pus, terminat

-apus pe anse source dargent de pus cateva aici restul pg separat cu altceva

-diverse, cu busu

Tre luat fiecare parte de poze mai bine de pe tb dimens mare si lucrat la sfarsit verifici si pe blogul vacante toate paginile sa ai aici din toate

Seychelles sau Seișele, oficial Republica Seychelles, este o țară insulară formată din 115 insule din Oceanul Indian, la 1,600 km est de Africa, în nordul insulei Madagascar. Alte regiuni și țări vecine sunt: Zanzibar la vest, Maurițius și Réunion la sud, Comore și Mayotte în sud-vest, iar Maldive la nord-est.












































































































































































Muta intre primele








































































Superba Anse Source D'argent








Constance Lemuria Anse Georgette




























































































                                 Patatran Village Anse Patates











































Si nemtii carora Cata le-a facut poze, cele mai frumoase poze din viata lor, ei nu stiau ca are experienta multa cu mine
































                                                            Cocotier Kiosk













































Hiking at Anse Marron



































































































































































































































Popas pe Anse Marron




























Hiking on Anse Marron with Robert Agnes from Sunny Trail Guide La Digue








































































Francezii, Cata expeet la pozat






































Superbul drum catre Anse Coco 
























Un traseu deosebit si un tovaras de drum pe masura




































































































































































Catre Anse Coco






















































































                                                        Patatran Village 



















































































Hakuna matata(no problem)
























































  







Les Roches. Am facut doar 7000 poze in 10 zile







































L'union Estate Park, Anse Source D'argent





















































Vezi ca astea doua verzi cred si la late








































Jardin Marron - Praslin
































L'union Estate Park Anse Sourse D'arg
Superbul drum catre Anse Coco


                                                       Plaja pe La Digue





































































Paodise Guesthouse La Digue















Tortoisses










Chez Jules Anse Banane









Grand Anse











Fond Ferdinand














Gradina Botanica din Mahe








































Zbor Praslin Mahe, Ro-Seychelles



























La plecare, pe aeroport

























































Apus la Anse Source D'argent 





Diverse
Cu busu












Selfie susu











                               Editate de mine
















August 2018


Seychelles : De pe fb am facut pt blog susu cata  foldere : 1)  sey selectie, 2) sey anse georget ct lem,  3) fond ferdinand  coco de mer botanical garden zbor praslin 4) sey selfie susu
5) lunion estate anse source dargent chez jules sey,  6) :sey mon amour 7) paodise guesthouse
Album hiking: puse cateva, eu pietre, eu cata poze la ocean

Ramas de facut  hyking at anae marron with robert agnes Sunny trail guide (hyking de facut de pe usb ca s pozele marite,este folderul pe desktop) si poze aparat foto jardin marron de pe picasa plus cele facute in gradina apoi verifica daca sunt din toate de pe usb toate pozele nu numai hyking. mai bine sa le verifici de pe usb pt ca toate pozele de pe picasa sunt pe usb si sunt pozele marite sau de pe picasa. Dar verifica sa fie marite
 Dupa bancnota seychelles

Album hiking: puse cateva, eu pietre, eu cata poze la ocean

LAS POZELE LA DIMENS MARE, sunt marite
De repus poze dimens mare 

Am pus poze dimens mare:

-Cele in rochie alba ft intunecate pe stanca jard maron nu stiu daca ap foto sau nu dar cele culcata jos nu selfie eu roch alba

Am pus poze de pe usb care sunt aceleasi cu cele de pe picasa adica dimens  mare :

1 folder usb cocotier kioskc 
2 folder usb poze anse source dargent rochie roz cu nuca cocos
3 folder usb costum paiete
4 folder usb consta lemuria anse georgette
5 folder usb preferate care are rochie roz cu palmieri, verde asd si langa ocean turcoaz cu cata
6 anse patates


Aaatt sa nu uiti sa pui poze rochie alba : ele intunecate stand jos la stanci jardin marron, selfie susu, cele pe ponton superbe, cele de pe ap foto si cele in gradina

Verifica la sfarsit din nou pozele mici vezi pe picasa, unele asa sunt facute dar altele nu, le las mici dar incarcate la dimens lor sa le vad , patatran anse patates cost baie, cateva anse sda apa turcoaz rochie roz intunecate, avion praslin, eu cu cata hiking alea misto mici, patatran village pe lung tricou adidas padure, luniin estate p asd eu rucsac sunt mai mici, biciclta catre anse cocos cred asa sunt ele mici unele,

Attt scrie pe tb sa nu stergi decat pozele naspa, celelalte care sunt dubluri att mareste poza ca sunt si cele de dimens mica di mare sa nu le stergi palea mari

Obiective bifate pe harta :

La Digue :

Anse Patates, Anse Severe, La Digue Island Lodge, L'union Estate Park, Anse Pierrot, Anse aux Cedres, Anse Bonnet Carre, Grand Cap, Grand Anse, Petit Anse, Anse Caiman, Anse Fourmis, Anse Banane, Anse Grosse Roche, Anse Gaulettes, Patatran Village

Insula Praslin :

Anse Georgette, Anse Lazio, Anse Boudin, Anse Possessiin, Anse Volbert, Grand Anse, Petit Anse, Fond Ferdinand, Anse Kerlan, Anse Citron, Anse Bateau, Grosse Roche, Anse Takamaka, Anse Cimitire, A Bois de Rose, Gradina botanica din Mahe

Un material interesant 

Unde sunt milionarii? Nu văd nici un milionar pe aici!” Eu îmi adusesem de acasă haine mai bune decât de obicei, că mă gândeam că nu pot să umblu îmbrăcat oricum prin Seychelles, printre bogătașii lumii. Și apoi poate mă întâlneam pe stradă cu vreun Coldea de la SRI sau cu Dragnea, aș fi făcut de râs România umblând neglijent pe aici, în mijlocul Oceanului Indian. 

Deci iată câte motive de îngrijorare aveam la două ore după ce coborâsem din avionul Qatar Airways și ne plimbam pe celebra plajă din Beau Vallon, de pe insula Mahe.

Când ne-am hotărât să mergem în Seychelles, în toamna asta, ne-am zis că sigur nu or să ne ajungă banii, o să ne facem praf cardurile de credit sau o să rămânem să spălăm vase prin resorturile de lux din Beau Vallon sau Port Launay. Că așa citisem pe internet că e scump ca dracu pe aici, „mai scump decât în Japonia” ne spusese un amic, numai că lucrurile stau exact așa cum le-am văzut peste tot pe unde am fost prin lume. Adică dacă vrei să plătești mult plătești mult, dacă vrei să plătești mai puțin, plătești cât ai. E pur și simplu o chestie de opțiune personală.

Fiecare călător își găsește nișa lui de prețuri cum ar veni, iar în Seychelles lucrurile stau cam așa: bogații se cazează în resorturile de cinci stele de pe plajă, unde camera pe noapte costă 500-700 de euro și mănâncă în restaurante unde berea e 10 dolari, la 0,33. Noi, oamenii obișnuiți, ne cazăm în casele localnicilor sau în hotelurile mai mici, de unde facem 20-30 de minute de mers pe jos până la plajă, mergem cu autobuzele publice Tata (indiene) care costă 5 rupii (0,3 dolari) biletul și mâncăm de la tonetele și grătarele localnicilor de pe plajă.

Problema nu e că importa aproape totul în Seychelles, ci că importă de unde nu trebuie. Spre exemplu, Reunion este cel mai mare producător de roșii din Oceanul Indian, dar ei le cumpărăm din Brazilia. Sau carnea de pui, care e mai ieftină în Africa de Sud, ei tot din Brazilia o aduc. După aia o grămadă de produse sunt aduse aici din Emirate, unde sunt scumpe.

Beau Vallon

E frumos tare în fosta colonie franceză și după aia britanică. Și nu doar plajele, cele mai frumose pe care le-am văzut în viața mea. Mai sunt pădurea tropicală din mijlocul Mahe, Morne Seychellois National Park, cu vârful cel mai înalt, de 905 metri, de unde se vede toată insula, broaștele țestoase gigant, păsările, liliacul cu capul portocaliu (fruit bat), pe care localnicii obișnuiesc să-l mănânce, dar îl găsești la restaurant doar dacă suni înainte „bună ziua, aveți azi liliac în meniu?

Europenii au cam plecat de tot de aici, iar în locul lor au venit chinezii și arabii din Golf. Chinezii fac donații, arabii cumpără pământ și construiesc insule artificiale. Ba chiar și câte un spital, pentru bunăstarea poporului seychellois. Nici măcar companiile aeriene europene nu mai vin în Seychelles, lăsându-și turiștii în seama celor de la Qatar Airways și Emirates. Dar europenii au lăsat drumuri pe care comuniștii, mă rog socialiștii, care guvernează doar le-au întreținut bine, nu le-a trecut prin cap să le și lărgească, numai că între timp mașinile s-au lățit, așa că acum două autobuze Tata trebuie să se aștepte unul pe celălalt când se întâlnesc într-o curbă. Nici trotuare nu prea au făcut guvernanții din Seychelles, așa că trebuie să sari în boscheți când mergi pe stradă și trece un autobuz pe lângă tine. Dar casele sunt incredibil de frumoase și dacă localnicii nu mai au bani să-și cumpere una, atunci sigur au șeicii din Golf, pentru care 200-300 de mii de dolari nu e decât un moft de-o vacanță.

Nimeni nu-și permite acum să mai cumpere o casă. Au ajuns la niște prețuri imposibile, iar oamenii stau împreună, copiii cu părinții și bunicii. Sau pleacă din țară să muncească în altă parte.Și uite așa am înțeles că viața în paradis este foarte perversă în felul ei, când trebuie să trăiești dintr-un salariu de 500 de dolari pe lună, dar stai într-o casă care costă o avere pentru orice om din lumea asta. Grea alegere și pentru copiii de aici care se întreabă dacă să plece în altă parte, unde se câștigă mai bine, sau să rămână în Seychelles, cea mai frumoasă țară de pe pământ.

Puse blog selectie

L uniin estate park, patatran, paodise, jardin marron, plaje selectie, selfie susu, drum catre amse cocos, find ferdinand, tortoises, chez jules, anse lazio, botanical garden, grand anse, les roches, zbor qatar si mahe, luinion anse sours dargent, diverse selectie aici am doar cateva poze deci am loc, anse ggeorgette
Verifica ce mai tre pus hiking sigur trebuie

Verifica toate folderele caci unele sunt poze de pe fb tre sterse si puse alea la dimens mare la sfarsit sey diam din oceannindian scrie ce poze si modificare am facut

De ex constance lemuria amnpus pe sey diam dinnicean indian si am si foldwr separat doar ca s mici le pot pastra asa sau sa pun alte poze sey daca am nevoie de folder

Verifica din nou scris si pe agenda cred apoi pui restu de pe tb






















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu