joi, 13 iunie 2019

Seychelles Jardin Marron Praslin selectie



Attentie am pus toate pozele cu mine rochie alba gradina dar de pe picasa, din folderul care se cheama seychelles ap foto puse tb, si poze ap foto eu roc alba  de la seychelles 7 selectie, sunt primele pana la strada eu prosop dungi albastre si ultimele doua pe balcon jm selfie, apoi incep in costum baie rux, doar pana la costum de baie rux am pus toate in rochie alba, cele in rochie alba mai misto cu tel meu cred nu am pus deloc mai sunt o gramada alea misto culcata, pe lung la sosea apoi gradina si selfie la sosea pe lung si gradina, mai sunt facute o groaza cele cu pescarusii la strada si in gradina la palmieri de pus si alea,  cauta in toate pe blog vacante si dupa ce termini cu rochie alba cauti in rochie verde jm care pui aici si cateva misto pe sey perla din oc indian

Cand ma intorc de descarcat colaje seychelles si puse pe tb si sterse de pe picasa ca nu mai am spatiu nici pe blog si diverse pe tb si apoi sterse

















































































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu